Razem 251 738 ogłoszeń !
Bezpłatne ogłoszenia, komis, oferty
PL CZ SK DE AT CH FR IT UK US ES HU

Zapraszamy do udziału w szkoleniu otwartym:

TECHNIKI SPRZEDAŻY I OBSŁUGA KLIENTA 2 DNI

Korzyści płynące z uczestnictwa w Szkoleniach Otwartych:

• Szkolenia prowadzone w formie 20% teorii, 80% praktyki

• Największy wybór tematyczny szkoleń otwartych w Trójmieście

• Wykwalifikowana kadra trenerska

• Imienne Certyfikaty Ukończenia Szkolenia

• Małe grupy szkoleniowe, pozwalające na indywidualną analizę każdego uczestnika

• Kompleksowy pakiet materiałów szkoleniowych

Narzędzia Szkoleniowe:

• Prezentacje multimedialne

• Analiza przypadków, case study

• Indywidualne doradztwo

• Gry symulacyjne

• Testy psychologiczne

• Dyskusje, Demonstracje

• Scenki, psychodrama

• Ćwiczenia

Cel szkolenia: Szkolenie ma na celu przygotować uczestników do kontaktu z klientem. Uczestnicy szkolenia:

• Zapoznają się ze standardami obsługi klienta

• Nauczą się, jak zbudować dobre pierwsze wrażenie i skutecznie komunikować się w biznesie

• Poznają rożne typy klientów i dowiedzą się, jak radzić sobie w interakcjach z każdym z nich

• Przejdą trening wykorzystania różnych technik sprzedaży

• Nauczą się tworzyć atrakcyjne oferty handlowe

• Poznają sposoby pozyskiwania klientów

• Dowiedzą się jak negocjować, by osiągnąć jak najlepszy efekt

Ramowy program szkolenia:

STANDARDY OBSŁUGI KLIENTA

Kluczowe kompetencje pracowników działu sprzedaży, standardy obsługi telefonicznej, elektronicznej i bezpośredniej Klientów, sprzedaż produktów vs sprzedaż usług – słowa kluczowe w podejściu do Klienta.

KOMUNIKACJA I AUTOPREZENTACJA

Skuteczna komunikacja w biznesie, wywieranie pozytywnego wrażenia, efektywne metody komunikacji, zasady autoprezentacji, gestykulacja podczas obsługi Klienta, trening aktywnego słuchania, pytania zamknięte i otwarte i ich wpływ na obsługę Klienta, umiejętność parafrazowania, dowartościowywanie, indywidualne treningi autoprezentacji i komunikacji uczestników szkolenia.

WYWIERANIE WPŁYWU I ASERTYWNOŚĆ W KONTAKCIE Z KLIENTEM

Zasady wywierania wpływu w sprzedaży m.in. społeczny dowód słuszności, ekspert, zasada lubienia, stopa w drzwiach, psychologia manipulacji oraz zastosowanie w kontakcie z Klientem. Zasady asertywności, różnica między asertywnością, a wywieraniem wpływu, zachowania asertywne, agresywne, bierne i manipulujące oraz ich wpływ na Klienta, techniki asertywności, komunikaty typu Ja, zdarta płyta, metoda jujitsu, trening budowania pewności siebie, asertywna krytyka, asertywna odmowa. Indywidualne treningi pozwalające na wykorzystanie dotychczas zdobytej wiedzy praz praca nad mocnymi słabymi stronami uczestników.

POZYSKIWANIE KLIENTA

Źródła pozyskiwania klientów, bazy danych, promocje, reklama, dopasowanie oferty do Klienta. Zasady opracowywania oferty handlowej, kolorystyka, czcionka, logo, dobór słów kluczowych, najczęstsze błędy w tworzeniu ofert. Indywidualne opracowywanie ofert handlowych uczestników szkolenia.

TYPY KLIENTÓW I TECHNIKI SPRZEDAŻY

Klient asertywny, bierny, agresywny, rozmowny, dopasowanie kanałów komunikacyjnych do różnych typów klientów, sprzedaż produktów za pomocą zasady cecha-zaleta-korzyść, metoda kanapki, metoda oszczędnościowa, metoda porównania. Wyznaczanie celu sprzedażowego za pomocą zasady SMART.

SYTUACJE TRUDNE W KONTAKCIE Z KLIENTEM

Klient zdenerwowany i sposoby radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych, metoda ASAP i jej skuteczne wykorzystanie, reklamacje oraz zwroty przydatne w trudnych sytuacjach. Udzielanie pisemnych odpowiedzi na reklamacje – zwroty i słowa kluczowe. Indywidualne treningi uczestników pozwalające na wykorzystanie technik sprzedaży.

Termin szkolenia: 16-17.04.2016

Koszt uczestnictwa: 399 PLN

W cenie: 2 dni szkoleniowe (w godzinach 8-14 każdego dnia), materiały szkoleniowe, certyfikat ukończenia szkolenia, przerwy kawowe.

Miejsce szkolenia:

PERSPECTA

Pomorskie Centrum Biznesu

ul. Trzy Lipy 3

80-172 Gdańsk

Szkolenie skierowane jest zarówno do firm jak i osób prywatnych.

Liczba miejsc jest ograniczona. Decyduje kolejność zgłoszeń. Formularz zgłoszeniowy oraz lista pozostałych szkoleń dostępne na naszej stronie www.perspecta.pl w zakładce Szkolenia Otwarte.

Aktualne promocje dostępne są na naszej stronie.

Kontakt z nami:

PERSPECTA

Pomorskie Centrum Biznesu

ul. Trzy Lipy 3

80-172 Gdańsk

tel.: 58 746-38-41

e-mail.: biuro@perspecta.pl

www.perspecta.pl

Sprecyzowane informacje do ogłoszenia
Data: 20.12.2015 15:16
Cena: 399 Zł.
Rodzaj ogłoszenia: Oferuję
Numer ogłoszenia: 443491
Rubryka ogłoszenia: Kursy
Widea (0)
 
Zdjęcia (1)
 
Techniki sprzedaży i obsługa klienta 2 dni szkolenie otwarte - Zdjęcie nr 1
Do tego ogłoszenia nie zostało dodane jeszcze video.
Bezpośrednie dane kontaktowe
Ogłoszeniodawca: Perspecta (niezarejestrowany)
Województwo: Gdańsk (Pomorskie)
E-mail: Aby odpowiedzieć na to ogłoszenie, prosimy użyć poniższego formularza .
Web: www.perspecta.pl
Reklama
Formularz do odpowiedzi na ogłoszenie
Pozostałe możliwości i linki
Wyślij ogłoszenie znajomemu na e-mail
Włoż ogłoszenie do schowka, aby porównać z innymi
Zawiadom administratorów o naruszeniu regulaminu, nadużyciu itp.
Pokaż więcej ogłoszeń z sekcji Kursy Wzory umów do pobrania
Poleć oraz pokaż ogłoszenie
Możliwości wyróżnienia ogłoszenia
Pozostałe ogłoszenia z sekcji Kursy
wyszukiwanie
Logowanie
REKLAMA
© 2003-2010 Hiperogłoszenia (Bezpłatne ogłoszenia, alfabet firm, katalog produktów - wszelkie prawa zastrzeżone)